Post by comppusbocompa on Mar 11, 2022 16:52:28 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Block Puzzle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Block Puzzle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder obegränsad resurs ▞▞▞
▞▞▞ Block Puzzle 2022 version ▞▞▞
Annonserna längst ner öppnas för lätt när du gör ett val och sedan börjar spelet om från början och du förlorar alla dina poäng,🤔😝
Någon behöver göra ett Tetris-spel som det vi hade på 80- och 90-talet, det här är det tredje jag har provat, de suger alla. Jag vill ha en enkel block som faller och flyttar den sida till sida typ Tetris-spel
För många MYCKET invasiva annonser.
Det här är ett roligt spel och några personer i chatten pratade om musiken... och de sa att musiken är SÅÅÅ DÅLIG men du kan stänga av musiken du vet. Jag kom bara för att berätta det. OCH DET HÄR ÄR RIKTIGT BRA! SOM DU KUNDE ATT ÖVERLEVA ELLER KLASSISK! Det här spelet är SÅÅÅ avkopplande😋 Bra att använda den här appen! G OK KÖP DEN! DET ÄR SÅ KUL🤪
Länder Standort Karten Quiz Lernen opw
Riktigt irriterad.... Den tappar hela tiden mina höga poäng! :/
Det är en rolig tid för alla. Funderar på hur och var man ska lägga de olika bitarna för att få poäng och försöka rensa brädet.
När du får en hög poäng. Den kommer att röra sig av sig själv och kommer inte att ge dig spel på brädet för att göra mål. Besviken. Om du får över 100 000.
Jag älskar det här spelet ... inga annonser dyker upp mitt i varje spelning. Jag älskar att blocken byts ut omedelbart för att hålla 3 val tillgängliga hela tiden. Fantastiska färger och former. Superkul att spela....snälla ändra inte någonting. Seriöst....snälla ändra inte en sak!!!!😍😀
Telefonen blockerar sig själv då och då. Kanske inte är kompatibel med Huawei-telefoner. Skärmen blir svart när du öppnar appen. Besviken.
Roligt spel
Detta klassiska blockpussel är MYCKET bra, men personerna bakom detta spel måste vara mer kunniga om vilka reklamappar etc. som potentiellt kan skada ens smarttelefon med virus. Varför ska Block Puzzle-mottagaren vara försiktig med sådana skadliga produkter? Alla, var försiktiga med appar som berättar att de kan rengöra/skydda din telefon.
Jag älskar det här spelet. Det ger mig en känsla av konkurrens utan timer. Jag är en senior kvinna och jag nämnde för en vän igår att eftersom jag har spelat det här spelet märker jag att jag kommer ihåg saker! Vet inte hur, men att träna hjärnan måste fungera!!! ps det laddas snabbt, ingen väntan.
Jag gillar verkligen det här spelet. Det verkar ha några mindre problem med att visa tillägg. ed: Jag tycker fortfarande om spelet men jag har börjat få bibelspel som jag tycker är stötande. Som ett resultat spelar jag mycket mindre. Så fort en av dem kommer upp loggar jag ut.
man blir beroende:-):-):-)
Jag älskar spelet och spelar det på tyst, men annonserna kommer att blåsa ut dina trumhinnor. Jag tycker att spelet är avslappnande och skulle normalt ge det 4 stjärnor. Just nu kom en annons som var så vidrigt hög att det fick mig att skrämma och rycka mina luftkapslar från öronen. Jag har redan en hörselnedsättning och behövde inte detta för att hända. Nu är jag arg och vill ge den 1 stjärna. Utvecklare, jag förstår att annonserna betalar räkningarna, men du måste komma på ett bättre tillvägagångssätt. Jag kommer INTE att rekommendera detta spel. Förlåt.
Kanon
Beroendeframkallande
Min favorit av alla blockspel! Vad som skiljer den här versionen från andra är att du inte behöver använda alla tre blockvalskonfigurationerna innan du får en ny blockkonfiguration. De andra gör du!
Annonserna – även när min telefon är på tyst, här kommer de och skräller. Jag är lite obekväm med att veta att de kan åsidosätta mina inställningar.
Behöver ett "är du säker på att du vill starta ditt spel från noll". Det här spelet har återställts utan att jag har återställt det. Nu gör den det oftare. Detta är så irriterande att jag avinstallerade det. Den kan också använda en "ångra"-knapp.
Underhållande och alltid lika kul!❤😸
Block Puzzle እንቆቅልሽ xrny
BRA spel, ger dig en chans att fortsätta istället för att försöka döda dig. Att alltid se kommande block hjälper verkligen och låter dig spara eller ignorera ett block till senare. Bästa blockspelet jag har använt hittills!
Jag älskar det här spelet men det fryser alltid mitt i ett spel Vänligen fixa så att jag kan få en riktig poäng!
Roligt och utmanande.
Jag spelar det här spelet när jag behöver låta min hjärna lösa ett problem i bakgrunden. Det är ett bra sätt att fördriva tiden och samtidigt vara närvarande: kundservice, läkarkontor, ZOOM-samtal som inte kräver min fulla uppmärksamhet. Det är också en bra tidsfördriv om du inte är försiktig 😊
Beroende framkallande...
Underhållande när inget att göra. Bitar är dock inte slumpmässiga, och till skillnad från Tetris kan du inte vrida formerna runt för att passa en öppen plats. Jag har haft samma "slumpmässigt" genererade former som dyker upp i kön 5 eller 6 gånger i rad.
Enkelt och roligt 😀
Uttråkad. ..Jag tror att den var väldigt intresserad när den har nivåer att spela.
jag älskar det
Aldrig tråkig. Bra spel.. Jag saknar bara den gamla versionen av att trycka för att ändra form.
Block Puzzle פאזל tqen
När jag tänker på block och pussel tänker jag på block pussel. Jag kunde inte begära ett bättre pussel som består av block. I grund och botten är det perfekt.
Det finns reklam mitt i spelet kan inte se spelet
Annonser har börjat dyka upp i spelet som blockerar bitar, vilket ofta tar ett tag att stänga och kunna se igen. Kommer att raderas om det inte åtgärdas.
Tidsfördrivt
det är väldigt svårt och när jag är nära att vinna ger det mig varje block utom det jag behöver.🤔
Mycket roligt
Fantastiskt bra bra spel! Väldigt beroendeframkallande och roligt! Jag älskar hur det normalt inte dyker upp tillägg och sånt! Jag har bara installerat den i EN dag och jag ÄLSKAR DEN.!!!!💗 Men förutom alla underbara saker finns det en sak jag skulle vilja lägga till, fler former för jag blir väldigt trött när jag inte får plats med formerna in i vissa hål och sånt! Jag skulle också vilja lägga till fler av one-blocken 😁 älskar det här spelet! Ett av de bästa spelen jag har! 💗💗💖💗💗😄😄😄
Njut av att spela. Tvivlar på att det verkligen lönar sig eftersom ingen har oavsett vad de säger i annonser. Om de gör det, kommer jag tillbaka och reviderar.
Jag älskar det här spelet men det irriterar mig verkligen när annonserna dyker upp och raderar hela poängen och jag måste börja om från början. Det är verkligen en besvikelse.
Färgglada block i olika former utmanar din hjärna. Trevlig musik och väldigt korta reklamfilmer.
Det här spelet är väldigt bra när du spelar det på en annans mobil, du njuter av det när du spelar det länge att det kan vara så tråkigt
Block Puzzle እንቆቅልሽ hhet
Spela inte det här spelet, det är addivtivt, har inget pedagogiskt värde, slösar bort enorma mängder tid och gör att du hatar dig själv för att du har fallit för dess fälla. Det mesta som är beroendeframkallande och spårar ur dig från ditt ansvar känns bra, men det här spelet närmar sig inte ens det. Håll dig borta, om du inte är självdestruktiv och gillar att känna dig som en förlorare.
Det bör finnas ett ångraalternativ för det sista draget. Inkludera även några fler typer av utmaningar.
Kul på 1:an, men blir snabbt tråkig och omutmanande.